loading...

مشاوره سرمايه گذاري

طرح توجيهي

بازدید : 424
11 زمان : 1399:2

معرفي محصول طرح توجيهي

محصول توليدي پس از اجراي طرح، دستكش ضد برش مي باشد. كد آيسيك (ISIC) مرتبط با محصول طرح در سامانه خدمات و اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت با نام دستكش لاستيكي صنعتي ذكر شده در گروه ساخت سايرمحصولات لاستيكي با كد 2519 و زير گروه ساخت انواع دستكش لاستيكي قرار مي گيرد و واحد سنجش آن تن مي باشد.

طرح توجيهي احداث واحد توليد دستكش صنعتي

انواع دستكش ايمني

  • دستكش ايمني زره دار
  • دستكش ايمني در برابر ضربات مكانيكي
  • دستكش ايمني در برابر مواد شيميايي
  • دستكش ايمني در برابر حرارت
  • دستكش ايمني محافظ در برابر الكتريسيته
  • دستكش ايمني محافظ در برابر ارتعاش
  • دستكش ايمني محافظ در برابر پرتوهاي راديواكتيو
  • دستكش ايمني نسوز روكش چرمي Midas
  • دستكش ايمني ضد برش
  • دستكش ايمني همه كاره
  • دستكش ايمني باغباني بزرگسال مخصوص خانم ها

معرفي كاربردهاي محصول طرح توجيهي

به لحاظ ماهيتي محصول مورد نظر جزء كالاي مصرفي مي‌باشد كه بطور فراگيرتوسط كارگران در بخش هاي مختلف صنعت، معدن و كشاورزي به كار برده مي شود و استفاده از آن در حال افزايش روز افزون و سريع است.

دستكش‌هاي صنعتي جهت محافظت از دست ها در برابر سايش، ضربه، مواد شيميايي و يا آلودگي و بطور كلي محافظت دست از هر اثر خارجي كه براي دست مضر است بكار مي‌روند.

مواد اوليه، كمكي و مصرفي در توليد محصول اين طرح توجيهي

مواد اوليه توليد دستكش هاي ضد برش الياف پلي استر و لاتكس مي باشد.

بازار هدف طرح توجيهي

بازار هدف طرح تامين نياز داخل مي باشد.

خلاصه بررسي مالي طرح توجيهي

طرح توجيهي احداث واحد توليد دستكش صنعتي

دانش فني پروژه

فرآيند توليد، بسته بندي و انبارش دستكش ضد برش پيچيدگي خاصي ندارد و توليد اين محصول داراي دانش فني نمي باشد.

آرشيو خلاصه طرح توجيهي

طرح توجيهي فني اقتصادي (امكان سنجي) بخش مصنوعات

بسته هاي سرمايه گذاري

بازدید : 312
11 زمان : 1399:2

معرفي محصول طرح توجيهي

محصول توليدي طرح، خوراك اماده دام و توليد انواع بنتونيت پودري، ميكرونيزه و گرانولي براي توليد خوراك دام مي باشد.

محصول توليدي فعلي و پس از اجراي طرح توسعه توليد انواع خوراك دام و بنتونيت مي باشد كد آيسيك مرتبط با محصول طرح در سامانه خدمات و اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت بدين شرح مي باشد: خوراك آماده دام: 1533412315 و پودر بنتونيت: 2699412348

خوراك دام

معرفي كاربردهاي محصول طرح توجيهي

مصرف خوراك دام:

امروزه با صنعتي شدن پرورش انواع دام، طيور و آبزيان و مطالعه بر روي ويژگي هاي ژنتيكي، نقطه نظرات روشنتري از نيازهاي تغذيه اي رشد و توليد كيفي تر محصولات خام دامي حاصل شده است.حجم عظيم مواد مغذي مصرفي تا حدود دو برابر در خوراكيهاي طيور، آبزيان و شش برابر در خوراك هاي دام چه به لحاظ جايگاههاي اقتصادي، كيفيت منابع پروتئيني حاصل و سلامت و امنيت بهداشت عمومي نقش بسيار مهمي براي اينگونه محصولات در توليد غذا ايفا مي كند.

كاربرد بنتونيت:

مقادير كم بنتونيت پس از اضافه شدن به محصولات غذايي امكان ايجاد دانه هاي غذايي با پايداري بالا را مي دهد. اين مقادير كم بنتونيت با جذب رطوبت و روغن اضافه به انتقال راحت تر دانه ها و جلوگيري از كلوخ شدن آنها كمك مي كند.

همچنين بنتونيت باعث كاهش سرعت سيستم هضم غذا شده و اجازه مي دهد تا بهره وري از مواد غذايي بهتر صورت بگيرد. اين خاك روي كنترل برخي مواد سمي در بدن حيوانات نقس مناسبي ايفا مي كند.

مواد اوليه، كمكي و مصرفي در توليد محصول اين طرح توجيهي

مواد اوليه اين طرح، شامل كلوخه بنتونيت ، گوني ، خاك پرليت ، پوسته ذرت ( كنجاله سويا، ...) ، سبوس ، گلوتن مايع ، پودر آب پنير، ويناس و آرد ( برنج ، گندم ...) مي‌باشد.

بازار هدف طرح توجيهي

بازار هدف طرح تامين نياز داخل خواهدبود.

خلاصه بررسي مالي طرح توجيهي

خوراك دام

آرشيو خلاصه طرح توجيهي

طرح توجيهي فني اقتصادي (امكان سنجي)بخش غذايي، كشاورزي و صنايع تبديلي

بسته هاي سرمايه گذاري

بازدید : 365
11 زمان : 1399:2

امروزه مصرف روزافزون كاغذ در كشور و در پي آن، ايجاد فشار بيش از حد بر جنگل ها و محيط زيست در سطح جهان، خود دليلي بر ايجاد بار مالي بر دولت ها گرديده است كه توجه و اهتمام به صرفه جويي و اصلاح الگوي توليد كاغذ براي تعديل روند استفاده هاي افراط آميز و بر خلاف اهداف توسعه پايدار، ضروري مي باشد. از جمله پيامدهاي منفي كه در صورت عدم توجه و تغييرات اساسي در اين حيطه به وجود خواهد آمد، با توجه به مصرف بيش از دو ميليون تني كاغذ در كشور كه بيش از 80 درصد آن از طريق واردات و با صرف هزينه بالايي صورت مي پذيرد مي توان به تخريب بيش از حد جنگل ها با مصرف ۳ تا ۶ متر مكعب از تنه درختان، به ازاء توليد هر تن خمير كاغذ و آثار سوء و مخرب اقتصادي و زيست محيطي اشاره نمود.

بنابراين، ايجاد زير ساخت هاي مفيد و ارائه راهكارهاي مفيدتر، براي مقابله با اين روند مصرف افراط آميز در برنامه ريزي هاي كلان پيش رو در افق هاي آينده امري غير قابل انكار مي باشد. علاوه بر اين مقاومت و ضد آب بودن كاغذ از سنگ در توليد آن از 60 تا 80 درصد از پودر سنگ يا كربنات كلسيم) و مابقي مواد پليمري و درصد كمي مواد افزودني غيرسمي و قابل بازگشت در طبيعت استفاده مي‌شود كه از اين جهت بر كاغذ معمولي ارجحيت دارد.


طرح توجيهي احداث واحد توليد كاغذ از سنگ (كربنات كلسيم)


طرح توجيهي فني اقتصادي احداث واحد توليد كاغذ از سنگ (كربنات كلسيم)

مشخصات فني طرح توجيهي

كاغذ از سنگ نوع جديدي از كاغذ و مقوا است كه علاوه بر دارا بودن تمام ويژگي‌هاي كاغذهاي معمولي، مانند ورق‌هاي پلاستيكي در مقابل پارگي و پوسيدگي مقاوم بوده و كاملا ضد آب مي باشد. كاغذ از سنگ در ضخامت‌هاي 65 الي 800 ميكرون و در ابعاد استاندارد عرضه مي‌گردد و در توليد كليه محصولات چاپي كه ماندگاري در آنها حائز اهميت مي‌باشد جايگزين مناسبي براي كاغذ و مقواي معمولي است. استفاده از آن در اقلام تبليغاتي مانند كاتالوگ، كارت ويزيت، بروشور، پوستر، ساك خريد و هداياي مختلف موجب كاهش ضايعات و طول عمر تبليغات چاپي مي‌شود. مصرف كاغذ از سنگ جهت توليد محصولات اداري مانند انواع پاكت و فولدر كه در محيط كار مورد استفاده قرار مي‌گيرند و همچنين پوشه‌هاي اداري كه پس از سير مراحل مختلف بايد براي مدت طولاني بايگاني شوند يكي از كاربردهائي است كه هم اكنون مورد توجه بسياري از سازمان‌ها، ارگان‌ها و مراكز مهم دولتي و شركت‌هاي خصوصي قرار گرفته است.

ادامه مطلب

بازدید : 261
11 زمان : 1399:2

معرفي محصول طرح توجيهي

محصول توليدي پس از اجراي طرح، الياف شيشه مي‌باشد. كد آيسيكISIC مرتبط با محصول طرح در سامانه خدمات و اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت با نام الياف شيشه ذكر شده در زيرگروه ساخت شيشه و محصولات شيشه‌اي با كد 2610412315 قرار مي‌گيرد و واحد سنجش آن تن مي‌باشد.

طرح توجيهي الياف شيشه

معرفي كاربردهاي محصول طرح توجيهي

تقريباً 90% از الياف شيشه جهت تقويت ماتريس‌هاي گوناگون به كار ميرود. منظور از ماتريس عبارت است ازگچ، سيمان، پلاستيك‌هاي ترموپلاستيك رزين و بيتومن. شايد بتوان گفت توليد قطعات فايبرگلاس و FRP بيشترين طيف كاربرد فرآورده‌هاي الياف شيشه را تشكيل مي‌دهد.

ساير موارد كاربرد الياف شيشه عبارتست از فيلتراسيون‌، ساخت پارچه‌هاي نسوز و ساخت مدارهاي چاپي. قايق و انواع شناورهاي دريايي و اجزا و قطعات آن‌ها، طنابهاي رطوبتي آب‌بندي صنعتي انواع قطعات و محصولات فايبر‌گلاس، ورق‌هاي پلي‌استر، عايق‌هاي رطوبتي‌، عايق حرارتي، فيبر نوري، وسايل ورزشي، ادوات نظامي و هوايي و اعضاي مصنوعي بدن.

بررسي سابقه مصرف محصول طرح توجيهي

در گذشته‌اي نه چندان دور الياف شيشه در ايران يك محصول نوظهور بود و اهميت آن براي همه مشخص نشده‌بود در اين سال‌ها يكي از مشتري‌هاي عمده اين محصول دولت بود كه براي پروژه‌هاي ساختماني خود سفارش توليد ميداده‌است. رفته رفته با تبليغ و با شناخت بيشتر مردم نسبت به اين محصول جديد و با آغاز كار كارخانجات و مؤسسات صنعتي بعد از سال 59 و با بازسازي كشور بعد از جنگ تحميلي تقاضاي اين محصول در كشور به تدريج بالا رفت و باعث ازدياد تقاضا براي اين فرآورده صنعتي شد.

امروزه مردم حتي براي عايق كاري واحدهاي مسكوني خود از پشم شيشه استفاده ميكنند. با عنايت به صرفه‌جويي در مصرف انرژي و اشاعه فرهنگ مصرف درست انرژي‌هاي موجود در كشور و اهميتي كه جامعه اخير به اين مسئله از خود نشان ميدهد و همچنين رشد ساختمان‌سازي و توسعه صنعتي كشور نياز روزافزون و رو به رشد اين محصول در كشور احساس ميشود.

مواد اوليه، كمكي و مصرفي در توليد محصول اين طرح توجيهي

مواد اوليه در اين طرح شامل SiO2، Al2O3، B2O3، CaO ، MaO ، Na2O+K2O ، TiO2، ZrO2و Fe2O3 مي‌باشد.

ادامه مطلب

بازدید : 395
11 زمان : 1399:2

معرفي محصول طرح توجيهي

محصول توليدي پس از اجراي طرح، توليد مواد موثره شيميايي مي‌باشد. كد آيسيكISIC مرتبط با محصول طرح در سامانه خدمات و اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت در زير گروه ساخت محصولات دارويي، مواد شيميايي مورد استفاده در داروسازي و محصولات گياهي دارويي با كد 2423 قرار مي‌گيرد و واحد سنجش آن كيلوگرم مي‌باشد.

طرح توجيهي احداث واحد توليد مواد اوليه داروهاي شيميايي

معرفي كاربردهاي محصول طرح توجيهي

همان‌طور كه پيش‌تر ذكر گرديد مواد موثر داروئي ماده اصلي توليد داروها مي‌باشد بنابراين موارد كاربرد اين مواد در شركت‌هاي دارويي و براي توليد داروها با استفاده از آن‌ها است. البته مطابق شرح ارائه شده در قسمت‌هاي گذشته داروها داراي اشكال مختلفي هستند ليكن به لحاظ مصرف مواد موثره در توليد آن‌ها بايد گفت كه بدون استثناء در كليه آن‌ها مواد مورد بررسي طرح حاضر دارد كه البته نوع و مقدار آن متفاوت است.

بررسي سابقه مصرف محصول طرح توجيهي

توجه به توليد داروي با كيفيت و اطمينان از استمرار آن در هر شرايط، يكي از دغدغه‌هاي اصلي مسئولان كشور محسوب مي‌شود. زيرا هر فرهنگي هميشه در معرض هجوم و يا تحريم است و در شرايط وقوع بحران نه تنها امكان حذف دارو از سبد عرضه به مردم مقدور نمي‌باشد، بلكه مصرف آن به صورت تصاعدي افزايش مي‌يابد. بدين لحاظ و به سبب اهميت حركت در مسير توليد مواد موثره دارويي از اواسط دهه 60 چند شركت جهت توليد اين مواد تاسيس گرديدند. پس از يك دوره كوتاه‌مدت از اواخر دهه 70 با سياست‌هاي حمايتي مناسب دولت شركت‌هاي خصوصي متعددي در زمينه توليد مواد موثره شيميايي و بسته‌بندي دارويي به اين جمع پيوستند. اين شركت‌ها در حال حاضر علاوه بر توليد بيش از 110 قلم از مواد موثره دارويي و شيميايي و قريب به تمام ملزومات مورد نياز بسته‌بندي دارويي‌، بيش از 70 درصد از اقلام مورد نياز صنعت داروسازي داخلي را تامين مي‌كنند. رشد قابل ملاحظه اين صنعت در ده سال گذشته مرهون سياست‌گذاري‌هاي صحيح معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت و درمان و تلاش گسترده و شبانه روز مديران و صنعتگران اين كارخانجات مي‌باشد.

مواد اوليه، كمكي و مصرفي در توليد محصول اين طرح توجيهي

مواد اوليه در اين طرح شامل آزاآمين، استون، سود و بشكه پلاستيكي مي‌باشد.

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 300
  • بازدید کلی : 13107
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی